Saturday, November 2, 2013

I was in Malta bitch


Tähän aikaan vuodesta mulla on aina kauhee kaipuu ulkomaille lämpöön, joten eksyin taas katselemaan viime kesän kuvia Maltalta, missä olin kielimatkalla. Kielimatka oli yks mun elämän parhaimmista kokemuksista, ja tuli paljon varmempi olo et pärjää omillaan ilman vanhempia jatkossakin. Jos jollain on jotai kysyttävää kielimatkaan liittyen niin kysykää vaan, vastaan mielelläni. Ei mulla tässä enää mitään muuta, antaa kuvien puhua puolestaan!

- Malla









6 comments:

  1. Moi ihanii kuvii :) kysyisin et oliks tuolla mite helppoo tutustua uusii ihmisii? Ja kui pitkää toi matka kesti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Mun mielestä tuolla oli tosi helppo tutustua uusiin ihmisiin, viimeistään sillon kun jaettiin huoneet. Missään vaiheessa ei kukaan jääny yksin, joten sitä ei kannata ainakaan jännittää! Ja olin matkalla 3 viikkoa :)

      Delete
  2. rakas ihania kuvia :') <3 miss you so much! tänään nähää! ihana blogi :* -viivi

    ReplyDelete