Monday, January 6, 2014

ONE YEAR AGO


Moikka taas pitkästä aikaa! 
Mun piti alunperin tehdä katsaus vuoteen 2013, mutta löysinkin kuvakansioiden kätköistä vanhoja asukuvia tasan vuoden takaa. Sinänsä näytän aika samalta, hiusten väri ja pituus on sama kuin nyt mutta toisaalta oon tositosi pienen näköinen.. Kuvassa on mun silloinen takki, jota käytin kolme vuotta kun en löytänyt kaupoista yhtään parempaa. Nykyään tekisi mieli vaihtaa koko ajan ostaa uusi takki, ne on vaan niin ihania! ♥

♥ Malla 


4 comments:

  1. Voi miten tyylikkäitä kuvia! Tykkään kamalasti noista kengistä, ah. Ja nyt täytyy kyllä sanoo: sulla on kyllä killerisääret wau!!

    http://rosamarian.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista, piristi mun päivää tosi paljon! Harmi kyllä mulla ei ole noita kenkiä enää, ne osoittautui liian pieniksi :( Ja hahah heti näyttää jalat paremmalta kun on kengissä vähän korkoa ;)

      Delete
  2. Oi oletpa nätti näissä kuvissa! :) Oletko muuten minkä ikäinen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! Ja oon tällähetkellä 16v :)

      Delete