Tuesday, August 5, 2014

BLOGILLA FB-SIVUT & MIETISKELYÄ

blaablaa

Tein blogille bannerin kanssa myös uudet fb-sivut, ja tajusin samalla että oon nyt vasta uskaltanut markkinoida tätä blogia enemmän kuin ennen. Silloin kun aloitin tätä blogia lokakuussa viime vuonna, niin kerroin ainoastaan lähimmille kavereille enkä olisi edes kuvitellut että laittaisin sen esim. instagramin bioon. Noh, olen kasvanut ja muiden mielipiteet musta ei ole enää niin suuressa roolissa, joten olen koko ajan enemmän oma itseni ja paaljon itsevarmempi. Blogia on myöskin kivempi tehdä kun siitä uskaltaa kertoa kaikille tuttavilleen, mulla oli aluksi sellainen olo että "häpesin" sitä ehkä vähäsen. Nyt kuulostaa tyhmältä, mutta silloin en ollut tyytyväinen ulkoasuun enkä kuviin joten halusin sen olevan täydellinen silloin kun kertoisin siitä. Onko teillä muilla aloittelevilla bloggaajilla ollut samanlaisia tuntemuksia?


Käykääpä siis tykkäämästä blogin sivuista tästä myös Facebookissa, niin pääsette seurailemaan mun postauksia sielläkin! :)

5 comments:

  1. oi kävin heti tykkäilemässä!! itsekkin perustin vasta fasesivut blogille :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Ja pitää käydä kurkkaamassa nekin! :)

      Delete
  2. Mulla vähän samanlaiset fiilikset omasta blogista! Julkaisen postaukset kyllä omalle facesivulleni, mutta muuten en kauheasti mainosta. Instassa se lukee myös, mutta sitäkautta vierailijoita ei ihan hirveästi ole. Rekisteröityneitä lukijoita on tästä syystä tosi vähän, mutta ehkä ajan kanssa rohkaistun kuten säkin :D Ps. Tosi kivan oloinen blogi! :)
    http://henspeslittlethings.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla tulee itselle aina tosi hyvä fiilis, kun joku kommentoi ja tulee sellainen olo että ehkä tämä onkin ihan kiva blogi :D Ja mulle tulee eniten lukijoita silloin, kun laitan uuden kuvan instagramissa ja tägään vaikka #newblogpost, kannattaa kokeilla vaikka sitä! Ja kiitos paljon♥

      Delete
    2. Juu sama homma! :D Okei, yritän tota kikkaa seuraavaks sitten! :)

      Delete