Monday, August 25, 2014

GOOD NEWS & FLOWER KIMONO

kimono2 kimono3 kimono4 kimono1

Pictures by Beata Sandell & Cristina Lehto
 
| Kimono Lindex |
| Top H&M |
| Shorts Zara |
| Bag Accessorize |
| Shoes Zara |
 
Huomenta! Tervetuloa uusille lukijoille, joita onkin tullut parin päivän aikana monta, sillä pääsin Whispers in the wind -blogin kirjoittajan Matildan TOP5 linkattujen blogien listalle, kiitos siitä vielä kerran!♥
 
Tänään aamulla oli tosi heikko olo, enkä mennyt sitten kouluun vaan päätin suosiolla jättää kemian testin väliin... Sen sijasta oon nyt nukkunut ja tehnyt tätä postausta. Tänään olisi suunnitteilla tehdä kouluhommia ja katsoa opetustv:stä erittäin ihania videoita jolloin ei todellakaan tee ikinä mieli nukahtaa niitä katsoessa, sillä onhan metallien normaalipotentiaalien laskeminen taulukoiden avulla todella kiinnostavaa ?!? Anyways, yritän siis saada niistä tänään jotakin irti etten jäisi tämän sairauspäivän & perjantain takia  jälkeen.
 
Mulla on muuten hyviä uutisia, jotka jotkut mua instagramissa seuraavat ehkä huomasivatkin jo! ( mun ig: mallamikaela ) Aloitan tänään nimittäin tanssijoukkueessa Paimiossa, kun meillä on joukkuemeeting. Kun aloitin tanssin seiskaluokalla eli viisi vuotta sitten, olin varmasti surkein oppilas ikinä. Melkeen itkin ekan tunnin jälkeen kun olin niin huono etten osannut edes kävellä ja kääntyä oikeaan tahtiin... Silti jatkoin ja joka vuosi olen vähän vaihdellut tanssikoulua ja tyylilajeja, mutta nyt tuntuu siltä että oon vihdoin löytänyt sen oikean tanssikoulun ja opettajan, jossa on hyvä fiilis koko ajan mutta silti kehittyy paljon. Kuvattiin mun kaverin kanssa tanssimisen alkuaikoina paljon videoita meidän harjoittelusta, katsoin niitä nykyään välillä maha kippurassa kun näytettiin niin tyhmältä..
 
 
♥ Malla



10 comments:

  1. Löysin sun blogin kanssa ton postauksen kautta, ja ihastuin tähän heti!:) sulla on tosi kivoja asuja ja kuvia!!
    www.onestepcloseriikka.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Mukavan oloinen blogi sulla ja ihana asu! :)

    ReplyDelete
  3. Ihana lukea että sulla menee jo paremmin! Oon kattonut aina että sulla on pettämätön tyylitaju (käytiin samaa lukiota mutta valmistuin siis keväällä) ja muutenkin tän blogin perusteella susta saa todella fiksun kuvan. Jatka ehdottomasti samaan malliin! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua kiitos paljon♥ Ois kiva tietää ketä olet, otin usein tyyli-inspistä abeilta kun kaikilla oli niin ihania vaatteita! Oon tosi otettu sun sanoista, kiitos piristyksestä :)

      Delete
  4. mihin tanssijoukkueeseen oikein pääsit :) ? ja tanssitko jossain muuallakin kuin siellä vai siirrytkö kokonaan uuteen joukkueeseen ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pääsin Paimiossa olevaan ActiveAdvancediin ja lopetan nyt sen takia yhden tanssin mutta jatkan silti vanhassa tanssikoulussani showsalsassa :)

      Delete