Thursday, September 18, 2014

NEUTRALS

bbb kuvat 11.9 268 kuvat 11.9 273 aaa kuvat 11.9 210 kuvat 11a kuvat 11.9 325 kuvat 11.9 248

Pictures by Eveliina Salminen

 | Pants Mango |
 | Top HM |
 | Coat HM |
 | Hat 2ndhand |
 | Shoes Dinsko |

Mustaa, valkoista ja beigeä, siitä koostui yhden mun päivän asu viime viikolla. Uudet valkoiset housut pääsi ekaa kertaa käyttöön, tykkään niistä tositosi paljon! En mennyt sinä päivänä kouluun kun kävin terveyskeskuksessa aamulla enkä jaksanut mennä enää pariksi turhaksi tunniksi sinne enää istumaan vaan tulin Eveliinan seuraksi keskustaan ja otettiin parit kuvat. Oli tosi kiva ja rento päivä, tälläisiä lisää kiitos! 

Ensi viikko on koeviikko, joten mun iltapäivät on kulunut monena päivänä kirjastossa matikan, kemian ja fysiikan parissa. Itseasiassa noi aineet on aika kivoja ja olen suht hyvä niissä ja nauran siellä tunneilla välillä vähän liikaakin (yliväsymystäkö?), mutta nyt kun tulee kokeet ja pitäisi osatakin jotain niin ei ole enää niin kivaa, noissa on tosi paljon työtä verrattuna muihin aineisiin. Huomenna ajattelin pitää taukoa lukemisesta ja rentoutua kavereiden kanssa ja illalla ehkä vähän juhlistaa mun synttäreitä, vaikkei mun synttärijuhlat vielä olekaan... :DD

♥ Malla

2 comments:

  1. oihh, ihana asu!! oon rakastunu tohon takkiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Harmi että nyt alkaa jo olemaan liian kylmä että sitä voisi käyttää.. :/

      Delete