Tuesday, October 28, 2014

Bloggers' Inspiration Day

jjjjj

Tällä porukalla lähdettiin kohti Indiedaysin blogitapahtumaa, ja mä olin ekaa kertaa paikanpäällä avecina, mun blogi ei ole vielä kovinkaan suuri mutta oli silti tosi kiva osallistua. Käytiin matkanvarrella ottamassa asukuvat, jotka julkaisen myöhemmin kunhan saan ne muokattua. Päivä oli kiva kokemus ja menen ensi vuonna innolla uudestaan mukaan!

IMG_1026 IMG_1049 IMG_1051 IMG_1056 IMG_1053

Osallistuttiin Siirin kanssa makuuhuoneen sisustuskisaan, koko ajan juostiin ympäri hakemassa vilttejä ja testailtiin erilaisia juttuja, ja kuvissa näkyy meidän aikaansaannos. Kuunneltiin myös huippubloggaajien haastatteluja, kaikki olivat tosi mukavan oloisia ja mun mielipide heistä muuttui paljon positiivisempaan suuntaan kuin mitä olin saanut instagramin & blogin kautta vaikutelman! Alla näkyy yksi tapahtuman parhaista asioista, nimittäin ruoka♥ Vielä kun olisi ollut ohjeet miten noita tehdään kotona niin olisi ollut täydellistä!

IMG_1027 h

Ja tähän loppuun vielä yksi vähän edustavampi kuva meidän bloggaajaporukasta!

♥ Malla

4 comments:

  1. Selailin sun blogia ja tykästyin heti! Sulla on tosi ihana tyyli :)

    http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. oi vitsi en tienny et sul on tollasii meiä stailausprojekti kuvia x) ooot ihana!!xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu niitä löytyy ;) Toi on must iha sairaa hyvä mis mietitää ja sä osotat jotai tyynyy x)

      Delete