Sunday, October 5, 2014

GRANDPA COAT

IMG_9840a IMG_9866 IMG_9950 tie IMG_9992 IMG_9939 IMG_0010 IMG_9967a

Ihanaa sunnuntaiaamua kaikille!
Kuvissa näkyy mun uusi syys/talvitakki, oon ihan rakastunut tohon! Se tuo ihan uudenlaista särmää asuihin, jos on vaikka muuten tylsät mustat farkut ja neule niin sitten toi takki mun mielestä tekee asusta kiinnostavamman. Sellainen iso villakangastakki olisi ollut ihan unelma, mutta toi on loppujenlopuksi aika samanlainen ellei kivempi, ei ole ihan jokaisella vastaantulijalla päällä. Ostin takin pariviikkoa takaperin Turun UFF:ilta, maksoi vain parikymppiä ja ainakin mun ymmärtääkseni UFFilta menee rahaa ostetuista vaatteista hyväntekeväisyyteen, joten en voisi olla onnellisempi takin alkuperästä! Merkistä en ole aivan varma, lapuissa lukee Finnish Design ja sitten pesulapussa lukee A.F  O.F  S.F  M.K, joten toi saattaisi sitten olla se merkki... Jos joku on kuullut tuollaisesta vanhasta suomalaisesta merkistä niin kertokaa ihmeessä!

P.S. Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta?

♥ Malla

8 comments:

  1. vauuu upee asu, ihanan rento ja tyylikäs! ja upeat kuvat !! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, ihana saada kehuja yhdeltä mun lempibloggaajalta, sulla on aina niin úpeita asuja! ♥

      Delete
  2. aivan ihana asu! wauuu ♥ Muutenkin sun tyyli on upea! :)

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä?(:
    ❤:llä Henna/HENNAM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon!♥ Ja käyn kurkkaamassa :)

      Delete