Wednesday, October 1, 2014

September via my iPhone

Untitled

// Itsetehty sacherkakku yllätykseksi Beatan synttäreille, pakko myöntää että se oli aika hyvää! // Helsingissä shoppailemassa Emmin kanssa // Rakkaat tytöt ♥ // Lisää synttäritarjoiluja //



// Yhden koulupäivän asua ennen koeviikkoa, nyt oon tullut kouluun juuri siinä niin ihanassa koeviikkolookissa eli ilman meikkiä ja lökäreissä, aamuisin ei vain jaksa panostaa vaatteisiin kun on tulossa kamala koe niin haluan silloin vain vetää mahdollisimman mukavat vaatteet päälle // Rakkautta, taas ihanat tyttelit kuvassa // Lähdössä Helsinkiin, vaatteista päätellen tuolloin oli vielä lämmin.. //



// Helsingissä oli pakko maistaa mäkkärissä smoothieta, oli aivan sairaan hyvää! Sitä odotellessa että tuo joskus tulisi myös Turkuun // Mä ja synttärisankari Siiri♥♥ // Kirppikseltä löytyi pari viikkoa takaperin kiva pörröneule ja paljettihame, yhteensä 5 euroa // Kippistelyä tyttöjen kanssa //



// Makoisa salaatti synttäreillä, oli tooodella hyvää // Mun rakkaan ystäväni kanssa juhlistettiin mun synttäreitä perjantaina hyvässä seurassa // Selfiee // Mä tykkään tästä quotesta jotenkin tosi paljon, siitä inspiroituu tekemään töitä sen eteen mitä haluaa. Oon itse aika määrätietoinen ihminen, joten siksi varmaan tykkään tästäkin! //



// Syksy on nyt virallisesti tullut //  Tämä paita lähti mukaan Kappahlin alennusmyynneistä kun oltiin Jasmiinan kanssa ostoksilla, nyt meillä on samispaidat haha :-D // Kaverikuvaa // Niin kivaa //



// Uusi paljettitoppi heti päällä viikonloppuna // Inspiraatiokuva, kumpa taas pian pääsisi johonkin lämpimään hiekkarannalle missä on kristalliskirkasta vettä // Otettiin samanlainen kuva kuin vuosi sitten lukion alussa, oltiin hieman muututtu! Mulla ainakin hiusväri tummentunut paljon joten oon aika eri näköinen // Photoshooting with Eveliina //

Untitled

// Täytin vihdoin 17 vuotta // Pääsin aloittamaan ajoharjoittelun siksi vihdoin mun oman auton kanssa! Tykkään mun autosta päivä päivältä vaan enemmän, nyt laitettiin iskän kanssa siihen joku laite että saa suoraan kännykästä laitettua musiikkia, happyy // Naamakuva joltain päivältä // Ihanan positiivinen quote, näitä on kiva selata kun on vähän huonompi hetki. Silloin ainakin mulla pienikin positiivinen ajatus kääntää koko loppupäivän paremmaksi //

Untitled

// Tämän päivän kemiankokeen outfittia, koe meni onneksi ainakin mun mielestä hyvin // Viimeisen kahden viikon sisältö mun elämässä... koulu // Tilasin Jameralta alkavan ja siitä seuraavan jakson kirjat, noi näyttää aika kivoilta (ja vaikeilta) mutta silti oon ihana innoissaan että mä oon oikeesti fysiikan kurssissa 5&6, yläkoulussa vihasin sitä ainetta // Ostin tuon oikeanpuoleisen purkin, kun Crissellä oli nuo ja totesin ne tosi hyviksi! //


♥ Malla

7 comments:

  1. Sun postaukset on ain nii inspiroivia! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana kuulla! Se on ollut mun tavoite bloggaamisessa et mun blogi olisi inspiroiva ja sellainen hyvän mielen paikka, toivottavasti oon päässyt edes lähelle sitä! :)

      Delete
  2. Tosi kiva postaus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onks toi fysiikan kirjojen yläpuolella olev takki lämmin? Soveltuuko syksykäyttöön :o?

      Delete
    2. Kiitos! :) Ja se ei itseasiassa ole takki vaan karvaliivi, mulla on tossa neule alla niin se tosiaan näyttää takilta, haha :D

      Delete