Saturday, November 29, 2014

Mun joulukalenteri




Onko joku muukin kyllästynyt niihin kaupan suklaajoulukalentereihin, jossa on sitä samaa suklaata erilaisten hahmojen muodossa? Se suklaa maistuu juuri siltä, että se säilyy vielä monta vuotta, joten ne eivät ainakaan mun mielestä ole mikään suuri makuelämys. Tänä vuonna päätin tehdä itse oman joulukalenterin maailman parhaasta suklaasta, nimittäin raakasuklaasta! 
Jokaisessa levyssä on 6 palaa ja ostin neljä levyä, joka aamulle siis yksi pala suklaata. Mulla oli suuret epäilykset tätä 5 euron pikkusuklaalevyä kohtaan, mutta se ylitti mun odotukset ja oli pakko saada lisää. Välillä pitää antaa itselleen lupa pieneen hemmotteluun ja mulla se on nyt joulukuun raakasuklaa♥ 

♥ Malla

5 comments:

  1. oinamm varmaan älyttömän hyvää suklaata! en ole koskaan maistanu raakasuklaata, mistähän mie moista löytäisin!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raakasuklaa on sellaista pehmeää ja melkein sulaa suuhun! Ja mä ostin ainakin Ruohonjuuresta, voi olla että muissakin luomukaupoissa löytyy! :)

      Delete
  2. Maksoiko siis yks levy 5€ :0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juuu maksaa... :/ Mutta on niin hyvää että maksan ihan mielelläni vaikka syötävää onkin vähemmän, maku on niin hyvä <3

      Delete
  3. Hahahaha eivitsi en tajunnukkaa tätä siitä snapchatin kuvasta! Ihan sika hyvä idea!!! :D enäää pari viikkoaaaa <3

    ReplyDelete