Thursday, November 20, 2014

Neulemekko

IMG_1650 IMG_1639a tefew IMG_1637 IMG_1610a IMG_1656a

Pics by Siiri Niemi

Coat Mango
Knit dress 2hand
Boots Stradivarius
Bag Bershka

Tästä mun postaustahdista varmaan huomaa aika selvästi millon mulla on rentoja aineita, haha. Tuskallinen fysiikka on takanapäin ja on taas aikaa olla koneella ja rentoutua. Tänään oli bilsan ympäristöekologian koe ja huomenna vuorossa äidinkielen koe, mihin tän päivän aikana suunnittelin lukevani romaanin, jäi vähän viime tippaan taas niinkuin aina. Viikonloppuna on aikaa keskittyä viimeisiin vaativaan kolmeen kokeeseen, joten en jaksa vielä aloittaa tehdä mitään järkevää.

Enää yksi päivä ja sitten tuleekin se viikonloppu, odotan sitä taas kerran innolla vaikkei mitään suurempaa olekaan suunnitelmissa. Okei suurin asia on se, että leikkaan mun hiuksista huonokuntoiset latvat pois niin siinä saattaakin lähteä sitten useampi sentti pois :D Oon käyttänyt joka pesun jälkeen Moroccanoilia, joka on valehtelematta paras hiusöljy ikinä! Eihän se hiusten jo vaurioitunutta rakennetta millään korjaa, mutta silottaa latvoja niin että ne näyttävät edes siedettäviltä pari päivää pesun jälkeen.

♥ Malla


6 comments:

  1. Muistan kun löysit ton neulemekon :D ihana asu taas niin kuin aina♥
    Millos susta sais kuvailu seuraa? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo sillo Juljan kirppikselt :) Kiitos ja piaan♥

      Delete
  2. Olis kiva nähdä sellanen päivä kanssasi postaus tai sellanen misäa kerrot sun urheilemisesta ja syömisestä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okeii kiitos ideasta! Mun päivän syömiset ei ole ihan siitä terveellisimmästä päästä, mutta voisin silti toteuttaa :D

      Delete
  3. Vauu sinä senkin tyylikäs leidi!! Oo sieki menossa kampaajalle, sitte heti kuvaa blogiin!!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa kiitos♥ Laitan heti juu, en käy kampaajalla vaan mun ihana kaveri leikkaa hiuksia. Suurta muutosta ei pitäisi tulla mutta jotain edes :)

      Delete