Wednesday, December 10, 2014

Black overall

IMG_1635a

Iloista keskiviikkoa kaikille tänne harmauden keskelle!

Mulla on ollut tänään tavallista kivempi päivä, aamulla nukuin pitkään ja menin sitten vanhalle yläasteelle kertomaan mun nykyisestä koulusta yseille. Käytiin myös moikkaamassa vanhoja opettajia ja syötiin kakkua opehuoneessa, hauskaa että he muistavat meidät ja nimetkin vielä! Kierreltiin koulua ympäri kun ei jaksettu lähteä takaisin lukioon, ja löydettiin meidänikäisten yhteiskuva vielä koulun seinältä, hyi kamala kun oli epäonnistunut kuva ja siellä se on vieläkin :DD

Löydettiin uusi kuvauspaikka, mitä tykkäätte? Mun mielestä tää on niin siisti!!
Päällä oli kirppikseltä löydetty musta overall- haalaripuku vai miksi tätä oikein pitäisi kutsua :D Yhdistin sen tän vuodenajan tapaan tosi värikkäästi, valkoiseen ja harmaaseen haha... Voisi joku päivä koittaa ryhdistäytyä ja laittaa pirteän väristä päälle, mahtaisikohan se piristää?


IMG_1596a IMG_1614a IMG_1637a IMG_1604a
Pictures by Cristina Lehto

Sweater Zara
Overall 2hand (Lindex)
Shoes Mango

8 comments:

  1. ihan täydelline asu, niinkuin sinäkin! ja toi kuvauspaikka, me likeeey♥
    -n

    ReplyDelete
  2. Näin sut tänää koulussa ni vitsi oikeesti olit oikeesti tosi nätti ja se sun babypink takki oli kyl nii söpö :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aijaa sillon ku olin käymässä Ilmarisissa vaii? :) Kiitos paljon ihanasta kommentista♥

      Delete
  3. Ihan hullun kiva tuo kuvauspaikka! Asukin passaa hyvin ympäristöön. Kivan rento :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäkin tykkään ihan sikana!! Kiitos paljon♥

      Delete
  4. Kuinka monta kertaa käyt kirppiksellä :D ? Löydät aina sieltä jtn hienoa ! Ota mut ensi kerralla mukaan haha. Musta tuntuu ,että löydän sieltä harvoin jtn hienoo xd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm nyt viimeaikoina oon käynyt tosi vähän, mulla vaan sattuu hyvä tuuri kun menen ja löysin viimeksi paljon kaikkea kivaa kerralla! Haha mieluusti otan jonkun kaverin mukaan, laita mulle ihmeessä viestiä niin mennään kun mä en sua pysty tästä tavoittamaan :)

      Delete