Thursday, January 8, 2015

Fur vest & blue sunnies

a6 a14 a16 a18 a15

Hellouu ja hyvää alkanutta vuotta 2015!
Mä olen tehnyt parina iltana postausta mun viime vuodesta, joten sellainen odotettavissa siis piakkoin. Haluaisin sen koostuvan enimmäkseen fiiliskuvista, joissa näkyy tekeminen eikä vain se, mitä olen täällä blogin puolella jakanut asuja, joten kuvamäärä on valtava.

Vuosi alkoi sairastelulla, niinkuin monella muullakin. Tänään olen ollut koko päivän kotona lääkärireissua lukuunottamatta, joten toivottavasti huomenna olisi jo merkkejä parantumiseen päin. Nämä kuvat otettiin pari päivää sitten Eveliinan kanssa, kun kävimme samalla syömässä Blankossa ja kaupoilla. Aurinko paistoi ihanasti, onneksi sain kuviin lainaksi aurinkolasit kun mulla ei tosiaan tällä hetkellä ole yksiäkään. Laitoin takin päälle joulualeista ostetun karvaliivin Zarasta, mitä tykkäätte?

♥ Malla

11 comments:

  1. Wautsi miten ihana asu ja ompa hyvännäköinen toi karvaliivi yhdistettynä takin kanssa! Pitääpä kokeilla itsekin. ;-)

    oliviamyllyla.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon!! Haha tämä on kyllä kätevä yhdistelmä varsinkin pakkasilla, toi karvaliivi lämmittää kivasti myös tossa takin päällä :)

      Delete
  2. Malla ihania kuvia !! näyttää niin hyvältä, ja aurinko...voi jestas mikä vieras asia tuo minulle onkaan. toivottavasti näkisin sen pian! nimittäin ikävä on kova!<3 Parane pian<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana!♥ Mäkin mietin samaa, nämä kuvat otettiin jo melkin viikko sitten ja sen jälkeen ei ole aurinkoa näkynyt... :/

      Delete
  3. Haha, ihan sairaan hauska toi kassi! Ja ihana asu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha eikö olekin ;) Musta se oli jotenkin niin osuva kun kerrankin joku hieno kangaskassi ja vielä osuva teksti! Kiitos♥

      Delete
  4. Replies
    1. Lovee kiitos♥♥ Ja kiitos vielä kuvista ja aurinkolaseista ;)

      Delete
  5. samaa mieltä even kanssa.. ooot aivan täydellinen näissä kuvissa <3
    -n

    ReplyDelete
  6. Oi että miten kiva toi liivi<33 :)

    ReplyDelete